tiistai 21. elokuuta 2012

Kokeilevaa

Nyt kun kerran blogia alan kirjoittamaan, aloitan itsestäni ja kissakaksikostani Lapiksesta ja Minnistä

Nimeänihän en kerro, mutta muuta tietoa kerron kyllä kuitenkin lempinimeni on Riko.

Olen siis tällä hetkellä 21-vuotias nuorinainen jostain päin jyväskylää.
Asun kahden kissan kanssa ainakin toistaiseksi. Minullahan on erittäin rakas poikaystävä, jonka kanssa en asu, enkä vietä paljoakaan aikaa, mutta eihän se haittaa.

Luonnetta minulla löytyy ylisosiaalisen puolelta täysin rauhalliseen. Lähes aina iloinen persoonani saa muutkin hymyilemään ja olen täysin hullu muutenkin. Eihän sitä kukaan aivan normaali ole, mutta minä se jaksan olla hulluakin hullumpi välillä. Viihdyn ihmisten seurassa ja tulen hyvin kaikkien kanssa toimeen, mutta minusta kyllä huomaa, jos en pidä ihmisestä.
Minua voi bongata baarissa keskiviikosta lauantaihin, mutta muina päivinä minua on turha etsiä.
Opiskelen elintarvikevalmistajaksi tuossa lähikoulussani, joten jotka tuntevat minut, saattavat tulla juttelemaan siellä tauoilla.
Ystäviähän minulla ei paljoakaan ole, mutta ne jotka ovat ystäviäni ovat minulle rakkaimpia koskaan.



Ja nyt tuohon kauhukaksikkoon

Minni on noin seitsemänvuotias neiti kissa, jonka sain kämpään muuttaessani aikaisemmalta omistajalta, joten mikäs siinä. Minni on luonteeltaan rauhallinen television tuiottaja, joka saa minut tuntemaan että tuo olento ei ole kissa, vain ihminen.. :'D Minnillä on toinen lempinimi Mimmi, melkein samanlainen kun omansa, mutta kuitenkin. Minnin toinen vakiopaikka television ääreltä on ikkunan ääressä maukumassa. Lempiruoka on kitekat ja pavuista menee lähes kaikki merkit.

Lapis on taas erikoisempi tapaus, se tuotiin minulle kahdelta yöllä, ja tuo oli hiljainen tullessaan, mutta nyt jo riehuu ja leikkii ympäri taloa ja säikyttelee Minniä. Olen nyt tutustunut siihen kolme päivää ja todennäköisesti pidän sen, vaikka se onkin täysin hullu ainakin välillä, joskin nukkuu suurella punaisella tyynyllä tai lehtikorin päällä. :D Lapis omaa myös nimet Esa ja Urpo. Lapis tykkää myös jostainsyystä pureskella varpaitani taikka sormiani.

Tämäpä tässä, tälläista tekstiä ei enempiä taida tulla, ellen halua tehdä sivupäivityksiä, mutta muut tekstit tulevat olemaan täyttä fiktiota, tarinointia ja runoutta, sekä kaikkea muuta outoa kappaleista lähtien.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti